Former Detroit hitman wants ‘White Boy Rick’ to be released from prison

Former Detroit hitman wants ‘White Boy Rick’ to be released from prison


You May Also Like

About the Author: Sam Caldwell

100 Comments

  1. Glad to hear Boone was able to turn his life around after 292 murders , god bless him …. the lord works in mysterious ways .

  2. The Reaper was money hungry and was had to find in the 80s the powers that be kept the white boy locked down cause he told on a lot of important political people in Detroit

  3. so nobody in the comments has a problem with NATE BOONE being a snitch ? Why cus he's from Detroit ? if he would have been from New York every body would be finishing him in the comments like Alpo or Nikki Barns !! where is King EARNER, why hasent his "HONOR" snatched.

  4. That’s why he sit up an that living everyday waiting on the News just to hear when they Let WhiteBoy Rick outta prison… He can’t Wait ( Unfinished Business)… Boone Know he gonna get him soon

  5. So he admitted to killing 30 people and he is out??? Sounds like a good justice system in Detroit. What a SHAME!!!

  6. Lmao ya live the life of a gangsta, tough guy, drug runner, hit man, only to become a freaking Rat for the feds. just goes to show ya, that life is a loser life. Should just become a federal agent instead, at least you can retire with a good pension. Duhhhhhh!!!!

  7. LMAO a man admitting to killing 30 people living free at his house? Gosh bruh.. God why bless America Land of the corrupt.

  8. You should watch his story Nate Boone was a scary mf he’s before my time I’m from Detroit and I know how scary he is

  9. ONCE YOU GET INTO THAT KIND OF BUSINESS THERE ARE RISK. YOU ENJOY THE MONEY AND FAME BUT THERE A PRICE DEATH OR PRISON FOR THE REST OF YOUR LIFE THERE NO HAPPY ENDING 😩🤨😡🤐🚑🚔

  10. It's funny how in the movie one black guy says that black guys get black sentences and white guys get white sentences implying that the black ones are worse haha

  11. Very sad… I hate to see Rick in jail that long, but sad to say he’s probably safer in there than being released

  12. I don't get how that movie hit the theaters but yet when scareface was gonna hit theaters they banned it from every single theater lmfaoo this ain't right tf

  13. If boone wanted RICK dead he could've had it done from friends on the inside comment idiots. Haha. You don't know the streets.

  14. They keeping white boy in jail simply because he brought down the house (police) he put them in the spotlight and left a bitter taste in there mouth

  15. Every crime story I've ever heard ends with someone snitching so where does the term NO SNITCHING come from. Haha.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *